Novinky ve hře

Odkazy: Starší novinky a informace | WG noviny | Historie WG


Přihlásit se k odběru RSS feedu

<- nejnovější 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 nejstarší ->


28.05.2012
Oznámení
droben

Mezihra Zrychlená kola

Dobrý den, vzhledem k tomu, že vývojář dorazil z dovolené teprve dnes a není zatím dodělán bojový koncept pro nasazení do druhého věku, byla spuštěna metihra zrychlená kola s koncovým limitem 15M  expů. Detaily naleznete v pracovna -> Parametry hry.

14.05.2012
Oznámení
Glacian

ZMENA MEZIHRY !

 

Jelikož vývojář gwg je monentálně na dovolené a nemůže tak provést nutné úpravy před zahájením druhého věku bojového gwg, nasazujeme na následující dva týdny mezihru:

 

Mezihra Neco za Neco 14.5.2012 - 25.5.2012

 

Pravidla mezihry budou, až na výjimky uvedené níže, shodná s normálním PWG věkem.

Parametry mezihry:
- Všichni začínají s rozjetými zeměmi - v protekci bude zem do odehrání 1 kola
- V alianci může být až 15 členů.
- Kolo za 6 minut
- Zásoba kol: 200/400
- Počet hodin po které nejde vyhlásit war: 24
- Počet dnů (od konce věku) po které nejde dělat personální změny: 2
- Počet dnů (od konce věku) po které nejde půjčit peníze: 2
- Počet hodin kdy nelze po vstupu opustit alianci: 12
- Počet dnů na dání rozvojové země (od začátku věku): 2
- Počet hodin potřebných ke zrušení rozvojové země: 30
- Nelze dělat personální změny pro aliance s prestiží 10M a více
- Nelze dělat žádnou revoluci (pri založení zvolíte jedno ze základních zřízení)
- Války: plné zisky za 6 hodin, zrušit možno po 24 hodinách vyhlašující stranou, po 72 hodinách i druhou stranou


Při zakládáni země budete mít na výběr 2 z několika unikátních vlastností Vaší země, které v budoucnu nelze změnit. Proto vybírejte s rozmyslem! Ač jsme se snažili vyvážit zřizení co možná nejlépe, při komplexnosti této hry však nejspíš bude některé slabší a některé silnejší... kdo se dokáže přizpůsobit? Kdo vymění Něco za něco nejlépe?

Doplněno

Útočící jednotky spotřebovávají extra jídlo a energii. Spotřeba záleží na množství útočných jednotek.
Příklad: 100.000 vojáků při partyzánském útoku má navíc extra příděl 500 jednotek jídla


Bránící jednotky taky spotřebovávají jídlo a energii podle množství jednotek, které se zúčastní obrany. Pokud nastane nedostatek jídla nebo energie, bránící země má 10% postih v obraně. Jídlo ani energie se automaticky nedokupuje, musíte před odhlášenim nechat na skladech dostatek zásob.

10.05.2012
Oznámení
droben

Vítězem prvního bojového věku na gwg se stává aliance

R3D - H0T and Wý ár R3D 

Gratulujeme

 

O dalším vývoji ohledně GWG Vás budeme informovat běhěm víkendu.

27.03.2012
Oznámení
droben

 

První ostrý věk pokračuje. Přerušení bylo zamítnuto a běhěm dneška se mají objevit následující změny:

- oprava postihu u rozvědky demokracie na -20% - nasazeno

- konec věku posunut na 30M expu - nasazeno

- Tajemství mozku přidává místo +10% 25% zkušeností - nasazeno

- demokracie zvýšení bonusu k vojenským techům z 5 na 10% - nasazeno

- nové rekordy zaměřené na válčení - nasazeno

- zvýšené zisky zkušeností o 10% v první hodině války - nasazeno

27.03.2012
Novinka ve hře
droben

Dobrý den,

novinky do prvního ostrého věku plynoucí z nultého testovacího jsou následující: 

- zvýšení expů o 50%
- odebrání varianty "-5% útok, +10% obrana" při zakladání země
- změna postihu za vojáky u technokracie zpět na hodnotu z pwg
- úprava zkušeností nutných k dosažení hodností:

1. Farmář 0
2. Rekrut 10 000
3. Velitel bunkrů 20 000
4. Průzkumník 40 000
5. Velitel tanků 80 000
6. Velitel mechů 150 000 +10% obrana proti nočnímu tažení
7. Poručík letectva 250 000 možnost vojenské akademie
8. Kapitán gardy 400 000 za každých našich 400 padlých vojáků v útoku (normálním i taktickém, při pomoci spojenci nikoli) přibude jeden agent
9. Major 600 000 čtvrtý generál (s pokrokem vojenská akademie)
10. Plukovník 850 000 +100 zkušeností armády každé kolo
11. Generál 1 100 000 -15% spotřeba jídla a energie
12. Armádní generál 1 500 000 -25% žoldy
13. Kápo 2 200 000 +25% dobyté území a zboží, + 50% na rychlost vyvíjení raket
14. Nepřítel populace 3 000 000 +10% síla armády, dvojnásobná rychlost vyvíjení raket
15. Ničitel populace 3 400k +5% zkušeností z útoku/obrany, možnost pátého generála
16. Nepřítel národů 3 900k o 20% menší ztráty území a surovin v obraně (jako feudál/hranice)
17. Ničitel národů 4 500k -25% cena stavby budov, bonus za desátou se ruší a mění se na +250 zkušeností armády každé kolo
18. Nepřítel světa 5 200k bonus za 11. h. se ruší a mění na -30% spotřeba jídla a energie, země má bezplatné pokroky protiletecká obrana a hraniční pevnosti (tzv. pokud je má, tak za ně neplatí)
19. Ničitel světa 6 000k ruší se bonus za 12. h. a mění se na -50% za žoldy, +20% síla rozvědky
20. Nepřítel wg 7 000k zkušeností dvojnásobná rychlost expení generalů

 

Nicméně vzhledem k nedokonalosti a nedodělanosti některých věcí jako jsou např. chybějící rekordy, které mají odlišit natvrdo gwg od pwg, a záznamech o expech u aliancí z testovacího věku jsme navrhli já jako víceadmin a psychatog jako vedoucí veteránů majiteli a vrchnímu vývojáři stopnutí věku a jeho odložení o minimálně týden dokud se nedodělá do finální verze. O vývoji vás budeme informovat

22.03.2012
Novinka ve hře
droben

Konec věku

Blahopřeji alianci R3D k vítězství, věk bude dále pokračovat do neděle 20:00 kvůli otestování několika zbylých oprav, na které se na před koncem přišlo. První věk začne normálně v pondělí od 12:00.

 

doslo k technickemu problemu, jakmile se dostavi vyvojar, ukonci testovaci vek na gwg. za zpusobene problemy se omlouvame

12.03.2012
Novinka ve hře
droben

 

Úprava O/U spojek

Byla nasazena novinka ohledně O/U spojenectví.

Minulý stav: V případě povolání spojenců přispěchá na pomoc 1/4 spojencových jednotek (ale maximálně 1/2 jednotek, které máme my)

Cílový stav: V případě povolání spojenců přispěchá na pomoc 1/5 spojencových jednotek (ale maximálně 1/4 jednotek, které máme my)

07.03.2012
Oprava chyby
null.pointer

Obnova zkušeností

Protože se u některých zemí po útoku raketou vynulovaly zkušenosti, byl obnovena hodnota zkušeností z ranní zálohy

06.03.2012
Oznámení
droben

Parametry testovacího věku

Byl změněn způsob vypočítávání zkušeností aliance. Každá aliance si bude nově držet tabulku s hráči, kteří v ní byli, a u každého z nich zaznamená počet expů, které udělal v dané alianci. Tato tabulka se zobrazí dole pod aliancí (v místě, kde jsou na pwg záznamy o top40 aliancí v historii). Do součtu expů aliance se bude počítat [aktuální maximum lidí v alianci] nejlepších výsledků.

 

Pro migraci do rozehraného testovacího věku byly expy vsech převedeny, jako by byly získány v aktuílní alianci.

 

Bude nasazeno v průběhu dnešního dne.

06.02.2012
Oznámení
atti

Parametry testovacího věku

V současné době není zatím implementován žebříček podle zkušeností a nové rekordy. Nehlašte je prosím jako chyby. Prosíme hráče, aby respektovali že se jedná o nultý - testovací věk, případné problémy mohou být způsobeny chystanými úpravami.

02.02.2012
Oznámení
droben

0. VĚK - Testovací fáze Bojového GWG

Start: 6.2.2012 v 15:00 hod. (pro hráče bez gold/silver účtu 16:00)
Konec: neurčen

Parametry:

Cílem hry je dosáhnout v rámci aliance určitého počtu zkušeností.

Koncept vychází ze současného PWG. Všechny odlišné parametry jsou vypsané níže.

1 kolo/12 minut

Maximum kol ke hraní: 140

Maximum kol v zásobníku: 300

 

Pokroky:
- poloviční cena oproti pwg

Aliance:
- maximální počet členů: 7 (víc plných aliancí, větší konkurence)

 

Hodnocení a žebříčky:
- alianční žebříček dle zkušeností,  žebříček zemí neobsahuje prestiž jako měřítko, ale pouze zkušenosti. Země s cenzurou nemohou skrývat hodnost, místo toho mohou skrýt vládu
- filtr zůstane jaký je, řazení aliancí dle prestiže bude stále možné - bude možnost výběru válek atd.
- rekordy bez rozlohy, produkce, počtu obyvatel, přidány čistě válečné prvky - promechované jednotky (přepočet voják 1, stíhačka 3.5; tank 5), vypartění agenti, vybombené budovy, vyhlazené budovy, dobyté území, vypartěná energie, vyhlazené zboží (vše se přepočítá na peníze ene/jídlo za 15), vymechované základny, nabouraní mechové a zavirované technologie
-Každá aliance si bude nově držet tabulku s hráči, kteří v ní byli, a u každého z nich zaznamená počet expů, které udělal v dané alianci. Tato tabulka se zobrazí dole pod aliancí (v místě, kde jsou na pwg záznamy o top40 aliancí v historii). Do součtu expů aliance se bude počítat [aktuální maximum lidí v alianci] nejlepších výsledků.
- věk se stopuje ve chvíli, kdy první aliance dosáhne 20M zkušeností součtem (max počet členů v alianci*14. hodnost cca)

 

Trhy:
- na světový trh se umístí miliardy energie/jídla za 25 (které se budou každý noční/hodinový přepočet doplňovat)
- domácí trh energie/jídlo cena maximum 15, minimum 10 s tím, že tam bude 10-ti násobek oproti dnešku(tzv. hráči mohou celkem slušný počet kol tahat z domácího trhu, ale na všechno jim to stačit nebude a budou nuceni se občas podívat i na světový trh
- k tomu zrychlený převoz na světový trh na 1-2 minuty
- komunismus má levnější vojáky na domácím trhu za 105

 

Vlády:
- na začátku věku si vybere každý hráč jeden z následujících bonusů, které pak platí po celý věk
+5% útok
+5% obrana
-5% útok, +10% obrana
-5% obrana, +10% útok

Změny:

Utopie - zrušena
Demokracie - -20% obrana proti agentům
Republika - postih do útoku jen -5%, bonus na továrny jen +10%, bonus na peníze +30% (oboje místo původních 20%)
Anarchie - o 30% více prozkoumá, -15% síla obrany
Feudalismus - má +20% produkce současných budov do 20% rozlohy a tento bonus postupně klesá až na -20% při plném zastavění území jedním druhem budov
Komunismus - +25% do celkové síly partizánů v útoku, +20% do výroby z kasáren
Diktatura - -10 % produkce technologií
Fundamentalismus - beze změny
Technokracie - zrušen postih na produkci jídla, -10% síla vojáků v obraně i útoku
Robokracie - od začátku věku bez požadavků (podmínky nutné k revoluci odpadají), bez poloviční odpřípravy, celkový bonus do produkce továren snížen na 20% (bonus na výrobu mechů zůstává)

 

Země:
- upraveny veteránské bonusy za expení:

1. Farmář 0
2. Rekrut 10 000
3. Velitel bunkrů 20 000
4. Průzkumník 40 000
5. Velitel tanků 80 000
6. Velitel mechů 150 000 +10% obrana proti nočnímu tažení
7. Poručík letectva 250 000 možnost vojenské akademie
8. Kapitán gardy 400 000 za každých našich 400 padlých vojáků v útoku (normálním i taktickém, při pomoci spojenci nikoli) přibude jeden agent
9. Major 600 000 čtvrtý generál (s pokrokem vojenská akademie)
10. Plukovník 850 000  +100 zkušeností armády každé kolo
11. Generál 1 100 000 -15% spotřeba jídla a energie
12. Armádní generál 1 500 000 -25% žoldy
13. Kápo 2 200 000 +25% dobyté území a zboží, + 50% na rychlost vyvíjení raket
14. Nepřítel populace 3 000 000 +10% síla armády, dvojnásobná rychlost vyvíjení raket
15. Ničitel populace 3900k +5% zkušeností z útoku/obrany, možnost pátého generála
16. Nepřítel národů 5000k o 20% menší ztráty území a surovin v obraně (jako feudál/hranice)
17. Ničitel národů 6200k -25% cena stavby budov, bonus za desátou se ruší a mění se na +250 zkušeností armády každé kolo
18. Nepřítel světa 7500k bonus za 11. h. se ruší a mění na -30% spotřeba jídla a energie, země má bezplatné pokroky protiletecká obrana a hraniční pevnosti (tzv. pokud je má, tak za ně neplatí)
19. Ničitel světa 9000k ruší se bonus za 12. h. a mění se na -50% za žoldy, +20% síla rozvědky
20. Nepřítel wg 11 111 111 zkušeností dvojnásobná rychlost expení generalů

- žoldy jednotek sníženy o 25%
- vzorec na stavění budov změnit ze současného (12+PočetStavebníchFirem/6) na (30+PočetStavebníchFirem/6)
- cena staveění budov levnější o 25%

 

Válčení:

- +10% zisk zkušeností navíc s pokrokem Tajemství mozku

- další úrovně generálů:
8 -> 400k
9 -> 800k
10 -> 1600k
11 -> 2500k
12 -> 3500k
13 -> 4600k
14 -> 5800k
15 -> 7100k
16 -> 8500k

generál osvoboditel bonus z +5% za úroveň jen +4%

 

Tyto paramatry se mohou dále měnit, některé parametry budou doprogramovány v průběhu testovacího věku.

02.01.2012
Oznámení
Glacian

28. VĚK - Frakční alianční spolupráce

Start: 2.1.2012 v 12:00 hod. (pro hráče bez gold/silver účtu 13:00)
Konec: 3.2.2012 ve 20:00 hod.
Novinky do tohoto veku se odkladaji nejmene do pristiho, kvuli nemoci vyvojare. Za zklamani se omlouvame.
22.12.2011
Oznámení
Slejzr

Co bude dále?

GWG bude po dobu prázdnin v pověkovém módu, od začátku nového roku zde bude jiná verze GWG.
19.11.2011
Oznámení
atti

27. VĚK - Frakční alianční spolupráce

Start: 21.11.2011 v 12:00 hod. (pro hráče bez gold/silver účtu 13:00)
Konec: 23.12.2011 ve 20:00 hod.
14.10.2011
Oznámení
atti

26. VĚK - Frakční alianční spolupráce

Start: 17.10.2011 v 12:00 hod. (pro hráče bez gold/silver účtu 13:00)
Konec: 18.11.2011 ve 20:00 hod.


Herní novinky najdete v sekci Vývoj WG

10.09.2011
Oznámení
atti

25. VĚK - Frakční alianční spolupráce

Start: 12.09.2011 v 12:00 hod. (pro hráče bez gold/silver účtu 13:00)
Konec: 14.10.2011 ve 20:00 hod.


Herní novinky najdete v sekci Vývoj WG

08.08.2011
Oznámení
atti

24. VĚK - Frakční alianční spolupráce

Start: 08.08.2011 v 12:00 hod. (pro hráče bez gold/silver účtu 13:00)
Konec: 09.09.2011 ve 20:00 hod.


Herní novinky najdete v sekci Vývoj WG

27.07.2011
Oznámení
Misťa

Navýšení počtu vstupenek


Vzhledem k Vašim prosbám do pošty (a k prázdninovému věku) byl navýšen počet vstupenek pro parťáky.

PS: Hezké prázdniny :-)

07.07.2011
Novinka ve hře
atti

Úprava přepadu

Protože válka typu přepad nesloužila primárně k tomu, k čemu měla, došlo k následujícím úpravám:
1) Zisky z dobyvačných útoků jsou sníženy o 50 % (po celou dobu války typu přepad). Loupeživých a vyhlazovacích útoků se to netýka.
2) Zisky zkušeností jsou sníženy o 20 % během prvních 12h ve válce typu přepad (ovšem pouze pro útočníka). Obránce má plné zisky. Nezáleží tedy na tom, kdo vyhlásil válku, ale kdo útočí.

04.07.2011
Oznámení
atti

23. VĚK - Frakční alianční spolupráce

Start: 04.07.2011 v 12:00 hod. (pro hráče bez gold/silver účtu 13:00)
Konec: 05.08.2011 ve 20:00 hod.


Herní novinky najdete v sekci Vývoj WG


<- nejnovější 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 nejstarší ->